Programmid ja projektid

Mattide kaardid hakkavad valmis saama

11.12.2019 jätkasime mattide kaartide lõikamise, kiletamise ja veelkord lõikamisega. Mõnedel meeskondadel on kaardid juba valmis. Teised jätkvad ja kolmandad on oma tegemistega lõpusirgel.

P1030674 800    P1030675 800

Digikiirendi lõpusündmus Kuldre Koolis

Lõpusündmus

03.12.2019 toimus Kuldre Koolis #HITSA poolt korraldatava Digikiirendi projekti lõpusündmus. Osalesid Johannese kool ja lasteaed Rosmal, Kambja Kool, Kuldre Kool, Kuuste Kool, Mooste Mõisakool, Ruusa Kool ja Võnnu Keskkool.

Loe edasi...

Tagasiside aitab edasi

29.11.2019 tekkis 7. klassil võimalus pidada ekstra arvutitund. Kasutasime seda selleks, et lasteaiast saadud kommentaaride põhjal mattide kaarte muuta. Üks tiim leidis, et lihtsam on otsast peale alustada ja tegigi seda.

Jõudsime järgmisele ruudule!

27.11.2019 jätkasime mattide kaartide koostamist. Jagasime neid Drivest lasteaia kasvatajatega, kes saaksid nende sobivust hinnata.

Digijuhi koolituse III osa

20.11.2019 Osalesime Digijuhi koolituse viimases osas.

 20191120 125206

 

Hakkab pihta!

13.11.2019 Kokkulepitud ajaks jõudsid meieni lasteaia õpetajatelt ideed ja õpimattide kirjeldused. Paaristöö ootas ees! Õpilased moodustasid oma kahesed meeskonnad. Kahjuks avaldus siinkohal teraval moel kooli jõudnud mingi viiruse laine, mis oli vähemalt selleks päevaks õpilasi klassis tunduvalt harvendanud. Kohalolnud valisid neile meeldivad teemad. Otsustati, kes loob Google dokumendi ja jagab seda teistega. Seejärel tekitati sinna 13x13 cm kastid ja joonistati nendesse teemale vastavad kujundid või otsiti sobivaid pilte. Kaste tuli muidgi veel ja veel juurde tekitada. Tööd jagus ja jäi ka järgmiseks korraks. Siis lõpetame alustanutega kaardid ja jagame neid ka lasteaia õpetajatega arvamuste saamiseks.

Kuidas progeda beebotti?

06.11.2019 Jätkasime sättimist. Nüüd oli vaja selgeks saada, et kuidas käib beeboti programmeerimine. Päris botti loomulikult. Kõik said proovida nuppe vajutada ja botile liikumisteid programmeerida. Aga kõigile korraga neid ikkagi ei jagu. Et kõik saaks korraga tegutseda, siis kasutasime selleks  internetist emulaatorit. Selles saab robotikest täpselt samamoodi programmeerida nagu päris robotit, aga programmi pilti saab lõikeriista abil alles jätta. Lapsed harjutasid programmide koostamist erinevate õpetaja poolt etteantud liikumisteede läbimiseks. Aga ka see polnud veel kõik. Programmid tuli panna ka Google Dokumendifaili.

Lasteaia õpetajad said hoiatatud, et nendelt oodatakse järgmisel nädalal samaks ajaks ideid. Milliseid õpimati kaarte võiksid kooliõpilased tegema hakata?

Hakkame sättima!

30.11.2019 Projekti elluviimist alustasime ettevalmistustöödega põhitegevuseks. Kuna õpilaste poolt on tegemist paaristööga, siis kõigepealt tulebki selgeks saada, kuidas seda paaristööd teha. Nagu ikka, on asja juures mingi trikk. Seekord oli selleks Google dokumendi kahe peale täitmine. Loomulikult tuleb saada Google dokumentidesse sisse, osata seal dokumenti luua, seda jagada ja kahe peale selles midagi mõistlikku luua. Tundub lihtne, aga tahab proovimist ja harjumist. Just see oligi selle osa eesmärgiks.

Beebotiga tagasi lasteaeda!

Kuldre Kooli Digijuhi arendusprojekt tegeleb lasteaia beebottide õpimattide  sisude loomisega.

Mis probleemi me selle projektiga siis püüame lahendada?

Bee botid on uued õppevahendid meie kooli lasteaias. Hetkel on olemas tühi matt ja 6 beebotti, kuid erinevate teemade kaarte on vähe. Väheste kaartide tõttu ei saa botte kuigi palju kasutada ja see ongi meie probleem. Arvame, et saame seda probleemi lahendada uute ja mitmekesiste teemadega õpimattide kaartide valmistamisega. Loodame, et projekti läbiviimise käigus tekivad käesoleval ja ka järgnevatel õppeaastatel erinevate õpiteemadele vastavate õpimattide kaartide komplektid.

Mis hakkab toimuma?

Loe edasi...

Külas Konguta Koolis

31.10.2019 külastasime Konguta Kooli. Tutvusime kooli ja lasteaia kogemustega. Tore oli!

IMG 20191031 140134068 1200  IMG 20191031 141734956 1200